LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

5.nap

Megszületett az első Lifetilt baba. Egyik lány ismerősöm barátnője, ugyanis a blog hatására elkezdte a mentális felkészülést, egy  több hetes edzés program elkezdésére. Csak gratulálni tudok hozzá tündérke, természetesen segítek mindenben amibe tudok, és remélem jó csaj vagy. 

Ötödik napnál járunk. A tegnapi hatalmas mélypontom után, egész jó állapotba kerültem mára. A közérzetemeről ennyit, mert ennél sokkal fontosabb az, hogy megérkezett a láb nap. Az a nap, amit tízből nyolc ember simán kihagy. Bevallom én is magasról szartam erre a napra évekig, egyszerűen azért mert nem tartottam fontosnak. Kondis edzés lábizomra tehát. Rengetegen nem tartják fontos izomzatnak, mert úgy tartják a strandon a nők, úgyis a felsőtestet nézik. Bár a nőknél ugye soha, semmit nem lehet tudni , ugyanis a realitás és a kiszámithatoság vonatára nem nagyon szoktak felszállni. Pár napja volt egy randim, és néha felteszem a kérdést, hogy "de tényleg mi az istent akarnak a nők"? Erre jött a válasz: "MI nők sem tudjuk, de elvárjuk, hogy TI pasik tudjátok". Na most kevés dologtól hányok akkorát és olyan messze, mint a pasi szótól, de én megpusztulok ettől a, mi nők, meg ti pasik szarakodástól is. Hála istennek ezt sikerült egy mondatba sűrítenie a lánynak. Nem tudom, hogy ezért nem ül itt a kiscsaj most az ágyamon, vagy csak abba annyi volt amennyi ,de miért kell erőltetni ezt a TI meg MI szöveget ?  

Na haladjunk inkább. A lábizomra dolgozás messze nem arról szól elsősorban, hogy izomformálás meg jó fenék. A lábizom a test legnagyobb izomfelülete. Olyan hatalmas izomfelületről beszélünk, aminek a megdolgozása olyan szinten emeli meg a hormonokat, aminek hatásait még napokig élvezi a szervezet. Egyszerűbben és pontosabban fogalmazva, minden láb nap, még az edzést követő 3 napig emeli meg a testben a tesztoszteron szintet, nőknél nyilván az ösztrogént. Így láb napon nem csak combot meg vádlit formálunk, hanem telepumpáljuk hormonokkal és vérrel a test többi izmait is, és a megemelt hormon szint még napokig dolgoztatja azokat. Csak egy példa az edzések hormonokra gyakorolt hatásairól. Csaj kollegával beszélgetek, aki éppen azt ecseteli, hogy már két napja nem szexelt a barátjával és ezért brutális szex hiánya van (lol). Na ez volt az a pont, amikor már tudtam, ez a csaj bizony meg lesz dugva . Teltek a hetek, egyszer csak jött a memo egy beszélgetés formájában felém, hogy akkor ö most  szakított  a barátjával. Jó. Oké. Megyek óvszert venni. Pár nap elteltével javasoltam neki hasonló kiéhezettségi állapot mellett, hogy ugyan menjen már el edzeni, és vezesse le a feszültséget. (Akinek még nem esett le miért javasoltam ezt neki, az tegye meg azt  a szivességet hogy kiugrik az ablakon. Köszönöm.) Megtörtént elment edzeni, majd hív hogy ez így nem lesz jó mert még durvábban be van indulva mint edzés elött. Hát naná hiszen az edzésel megdobjuk a hormon szintünket, a szexuális étvágyunk így megnő. Ezután mivel a kölcsönös szimpátiával sem volt probléma, sikeresen belájkoltuk az irodai szex alkalmazást. Remélem olvassa a blogot, és most kurva ideges, hogy ezt elmeséltem. 

Terelődjünk vissza az edzésre. Láb naphoz a kötelező bemelegítés a futógép vagy a bicaj .Én a bicajra szavazok, egy 10-12 perces bemelegítés megfelelően felkészít minket. Szeretem ezt a napot. Az edzés maga nagyon jól ment. Tele voltam energiával, sikerült úgy edzenem, hogy remegjen a lábam. Olyan izomterhelést értem el, hogy alig tudtam lábra állni, és ezen a napon nekünk pont erre van szükségünk. Sietnem kellett, mert edzés után ugye jött a masszázs, és Óbudáról a Klinikákhoz érni 25 percen belül nehezebb mint bejutni az Ötkertbe éjfél körül.   

Masszázs.Újabb nehéz terep. Egy idő után a nagy izom terhelés miatt, valahogy ki kell lazítanunk magunkat, és eljön az a pont, amikor nem lesz  elég a gyakorlatok közötti nyújtás, meg a szauna. Kell egy lazító sportmasszázs. Nehéz lesz találni előre szolok. Persze rengetegen hirdetik magukat, de higgyétek el, 10-ből 9 masszőr kurva. de minimum beveszi, és aki egyszer már odatette a punciját 10-15 ezerért, az nem fog téged masszírozgatni  4-5 ezer forintért egy órán keresztül, vagy ha igen abban nem lesz köszönet. De miért is tenné ? Egy szex átlag 10k, és benne van a pakliban hogy 15-20 perc alatt végeznek rajta. Most komolyan, melyik csaj fog ezután 1 óráig masszírozni téged 5 ezerért. Ráadásul úgy, hogy komoly erőkifejtést igényel tőle. És akkor még a megfelelő technikáról nem is beszéltem.  Ja igen, hogy menjen férfihoz...Pfhejj te hülye buzi nekem nő kell.  Engem ne fogdosson egy férfi 1 órán keresztül. Csinálja nő, még  akkor is ha tovább tart a megfelelő felkutatása. 

Mondjuk akihez mentem az pont egy férfi :))))))))) Jó most ez bebaszott nagyon, mert ez csak most esett le. De meg tudom magyarázni. Évek óta jár szüleimhez, és tényleg nagyon jó + ő ruhában masszíroz mármint hogy :))))))) Najó ebből már tényleg nem jövök ki jól, hagyom is a faszba. A lényeg hogy találjatok egy jó masszőrt. Geci egy nap volt ez egyébként. Reggel 7-kor keltem, és még mindig messze nem volt vége a napnak. Este ugye jöttek át haverok pókerezni. Össze is gyűltünk, erre mi volt az első dolguk ? Na mi ? Nyilván rendeltek 3 hatalmas pizzát. Bazmeg. Hoztak chipset, ropit amit el tudtok képzelni. Tudják, hogy programban vagyok erre arc bekérdezi mit hozzon. Mondom nekem light kólát. Meg is jelent a barom egy 2,5 literes simával ahogy kell. Nem tudom elmondani milyen jó érzés volt ülni, és nézni ahogy a többiek eszik a pizzát. Hat napja nem láttam kaját 200 kcal fölött, erre tessék. Kísérőnek hagymás chips alap. Böhm hozott 5 sört. Király. Elnézegetem én még 59 napig a hűtőben, nincs jelentősége. Hát igen erre még nem tértem ki, egy ilyen diéta lemondásokkal jár. Nincs piázás, a bulikba pia nélkül kell lemenni, nincs éjszakai gyrosozás, a céges kajálásokon is meg kell húzni a határt. Az ilyen összejöveteleknél nem tehetsz mást szépen veszel egy nagy levegőt, és elkészíted a fehérje turmixot amíg a többiek várják a futárgyereket és a második doboz pilóta kekszet bontják ki. Meg is nézem lesz-e  valamelyik havernak születésnapja, mert akkor mehetünk a Trófeába. Na az lesz még gyilkos. 

Végül is Q8 treffel  all in mentem short stackként, Viktor call A9 off.  Ász magassal ki is ejtett, ahogy kell. Nem jött  a kurva 6 out. A póker vége felé járhattunk amikor is Ákos felhívta a figyelmemet a karácsonyfám tetejére -amit februárban akartam leszedni- nos ezt a tervemet egy pók rajzás keresztül húzta. Nem vicc, több száz pók jelent meg a fa tetején. A fán éltek a fából, és kirajzottak a tetejére. Petya azt hiszem le is fotózta, ha átküldi a képet kiteszem. Ez így viccesen hangzik, de én kurvára beszartam az Arachnophobia c. film megtette hatását. Éjjel 1-kor át anyámékhoz a porszívóért, nem tudom nekem miért nincs, még jó hogy az utcában laknak. Elég fail volt a szitu, ahogy hulla sápadtan felkeltem őket, hogy kéne a porszívó mert több száz pók van a lakásban. Elég Trainspotting jelenet lehetett.Porszívó be, fát dobom ki ablakon a faszba. 5 perc alatt le lett kapva a fa, alig mertem elaludni. Lassan zárom az első hetet, ezzel a nappal a kondis edzéseknek erre a hétre vége. Órákon belül kiteszem hogy végül is milyen programot edzek le ebben a 8 hétben, már ami a kondit illeti. Az már kicsit szakmaibb poszt lesz. 

Holnap futás, majd utána egy hétösszegzés, és lassan belekezdek a nagyobb lélegzet vételű kutatóbb cikkekbe is. Addig is próbáljatok ne minden szart össze enni.

 

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr122601572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása