LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Az anya 60 nappal később...

Desktop7_1.jpgerikakép60.png

 

adatok60 erika.png

Felesleges lenne bármit is írnom mert annyira durvák a képek, és arról már nem is beszélve, hogy reggel 7 óra van és én most értem haza pókerről. Annyit azonban 10%-os agyi kapacitással is el kell mondanom, hogy büszke vagyok Erikára, mert követendő példává vált minden, magát a gyerekek miatt elhanyagolt, és a nőiességüket félretevő, vagy éppen azt régen elvesztő anyák számára. Erika 10 nap múlva végez, és majd abban a bejegyzésben egy bővebben kifejtett gondolatmenetet tervezek írni a nők, a szexualitás, az anyaság, és a házasságban halálra ítélt szexuális élet, és minden ehhez kapcsolódó témának... 

Erika

2012.01.03. MA! új nap, új hét, új hónap és ÚJ ÉV. Ilyenkor mindig tiszta lappal indulok bele az újba és azt hiszem ez az év majd más lesz és úgy is gondolom, EZ AZ ÉV MÁS LESZ!!!! Nem sok minden történt velem az elmúlt 15 napban, gyorsan eltelt közben volt három nap karácsony, amikor adtam az érzésnek fél tálca sütivel!!  /Rosszabb voltam, mit a kisgyerek, aki beszabadul az édességboltba/  J ez egy ilyen nap volt, kb. 0,8 kg-ot híztam ez alatt, az ünnepi napok alatt, ami már másnap le is ment a diétának köszönhetően.

62,1 kg vagyok, szépen lassan megy lefelé 10 dkg/ nap, átlagosan. Még 10 nap van hátra life tilt programomból, azért a 60 kg-ot szeretném elérni a végére …. a diétám minden összetevőjét megszerettem, de a spenót, csak lecsúszik kategória (életemben ennyit nem ettem, jól be is vásároltam belőle még vagy 10 csomag várja a mélyhűtőben, hogy elővegyem.

era4.png

Amikor belevágtam 74,5 voltam és mást láttam a tükörben, aztán 67 kg-osan a 15. napomon lehet látni, hogy kihúzom magam és igen tényleg, büszke voltam, hogy futok, hogy csinálom, és akik elkezdték volna velem lemorzsolódtak, de még mindig vékonyabbnak láttam magam a tükörben.

Aztán jött a lelki válságom és padlót fogtam, és végre azt a NŐT láttam a tükörben amilyen vagyok minden hibámmal együtt. Aztán a 30. és 45. napos képeket csak csináltam, csak megcsináltam és elküldtem, itt a 45. naposon már 63 kg-osan, de nem fogtam fel, persze leírtam az élménybeszámolómban is, de mégsem úgy tudatosult bennem és csak mentem és csináltam tovább, nem gondolkoztam.  A szintfelmérő ment, lefutottam, megcsináltam, kapaszkodtam már remegett az összes izmom, de tartottam és a napi bók: „ – most már van derekad. „- mikor feltett a Tamás :D Aztán jött a karácsony, és megláttam, hogy vékonyodott a combom egy ablaküvegben és boldog lettem, akkor abban a pillanatban esett le, hogy igen kezdek jó lenni…

A centikről………… mindenhonnan szépen megy le, alakul, vékonyodik, és most már jó!!
Belenézek a tükörbe és látom magam, magam látom! Ezt akartam, amikor elkezdtem a programot. Tamás köszönöm, hogy engem választottál és remélem meg tudtam azzal köszönni, hogy az év utolsó napján átlépve a korlátaimat és a határomat, megküzdöttem a sötéttel és kicsit a hideggel is, eszméletlen sok bennem kavargó érzéssel, futás közben rám törő síró görccsel, az érzelmeim hullámzása vagy a hormonjaimé még mindig nem tudom, de kifutottam magamból és …… 10 km!!!! Pontosan 10,46 km 1 óra 17 alatt és most itt nem az idő, hanem a táv a lényeg, mert megcsináltam! BÜSZKE VAGYOK MAGAMRA!!  Mindenkinek kívánok Élményben és Sikerekben Gazdag BOLDOG ÚJ ÉVET!

Slim Erika /méltó lettem a nevemre úgy érzem/

kepatmeretezes_hu_SAM_1492.JPG

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr293520856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása