LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Vivien 75 nappal később -15,2 kg...

Kép 002-horz_1.jpg

Kép 008-horz.jpg

vivicm75.png

„Nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani”, hangzottak el ezek a szavak Barsiné Pataki Etelka MDF képviselőnő szájából még 1996-ban, amely szófordulat az évek során valósággal legendává nemesült. Mára már ugyan sok minden megváltozott, többek között az MDF is alulról szagolja az Ibolyát, (háhhhh) de Barsiné szavai ma ugyanúgy megállják a helyüket, ahogyan a 90-es évek, egyébként szégyenteljes rendszerváltó éveiben. Valami hasonló történik Viviennel is, már ami a programját illeti, mert Vivi tipikusan az a csaj, aki csinálja a dolgait becsületesen, de valahogy ezt senki nem hiszi el neki. Én speciel napról - napra meg vagyok róla győződve, hogy nem csinálja  a programot, ha nem ma, akkor holnap már biztosan fel fogja adni, és a személyes találkozóink alkalmával valahogy mindig is az az érzésem van vele szemben, hogy ő már magasan szarik bele ebbe az egészbe, lefogyott x kilót, és ez az állapot tökéletesen megfelel neki.  Igen ám, de ez kurvára nem így van, mert akárhogyan is nézem a dolgot, időarányosan Vivien a legsikeresebb Slim, aki 70 napon belül a legtöbb kilótól szabadult meg, és amit a képek és a centik is tökéletesen alátámasztanak. Viviennél, a kezdő súlyos buzgálkodást leszámítva, az elért eredményei kommunikációjával vannak szerintem az alapvető problémák. Ezt érzem rajta szinte mindig, amikor találkozom vele, és ezt a, „valami ezzel a csajjal itt kurvára nincs rendben” érzést lehet érezni Vivien videó interjúiban is…

tumblr_lwr8g9oCLt1r3jxzio1_500.gif

Vivi most lett 19 éves. Előtte van az egész élet, és bár ő még nem tudja, hogy az élet úgy általában szar lesz és tömör, de ettől függetlenül meg kell tanulnia, hogy a sikereit, és az elért eredményeit megfelelően kommunikálja le, mert ha ezt nem tanulja meg időben, akkor folyamatosan olyan pofonokat fog kapni majd az élettől, amiket egyáltalán nem érdemel meg, és ez rajta, és a szerettein kívül senki sem lesz tisztában, és senkit nem is fog érdekelni. Apropó érdemek...

Vivi 75 nap alatt több mint 15 kilót fogyott. Ezt egész egyszerűen nem kell magyarázni, mert ez mindenképpen elismerésre méltó eredmény, és még is… Itt ülök a gép előtt, nézem a képeit, látom a változást, és az az érzés van bennem, mint amikor a Zalaegerszeg itthon leszopatta a Manchester Unitedet a 93. percben. Egyszerűen nem akartam elhinni.

Istenem de szép is volt…

 

:)))))))))))) hát nincs ilyen hang a földön....

Semmi kétség velem van a gond, mert Vivien gyönyörűen teljesít, de ahhoz hogy megértsétek miről is beszélek, találkoznotok kell Viviennel. DE az is lehet, hogy  még mindig bennem van ez a kezdő súly baszakodás, és a bizalom dolog visszaállítása nem megy egyik napról a másikra. Vivi most beteg, elkapott valami vírust, valószínűleg azt, amit én is beszedtem még szilveszterkor, és ha ez így van, akkor ez egy masszív, nagyon szemét vírus, amivel lesz baja a csajnak rendesen, mert én is legalább 1 hétig szarul voltam miatta. Vivi egyébként megkérdezte, hogy mikor kezdheti el a kondis edzéseket, mert már szívesen kezdené az alakformálást. 65 kg fölött semmiképpen - válaszoltam, majd ha az alá bementél akkor elkezdhetjük, ám nagyon úgy tűnik erre már nem igazán fog sor kerülni. Vivien a 90 napja végén be fog menni 65 kg alá efelől semmi kétségem, ha másért nem hát a vírus miatt, de a kondis edzésekre már nem marad időnk, legalábbis Vivien első életmód változtató programjába már biztosan nem fog beleférni.

Vivien célba érkezésével véget ér a blog eddigi legsikeresebb vállalkozása a Slim3. Eddig a 3 lány 70 nap alatt 38 kilót fogyott, ami azért nagyon durva eredmény. A Slim3 utolsó bejelentkezése 2 hét múlva lesz, és Vivien addigra már 60 kg alatt akar lenni. Természetesen erre esély sincsen, de jó látni, hogy akar a lány és folyamatosan újabb célokat tűz ki maga elé, ami immáron nem a fostalicska 83 kilós testének a minél sikeresebb eltakarása, hanem egy szép, formás, igazán szexi női alak elérése lesz.

Vivien élete első igazi nyarára készül, ami teljesen más lesz mint az eddigiek…

395712_343162702367479_100000212577169_1564849_1211131503_n.jpg

Vivien

15 nap múlva vége… ennyi vár még rám a 90 napos programból. Olyan hamar eltelt és annyira furcsa, hogy elmondhatatlan. 66,3 kgvoltam reggel. A következő két hétben még szerintem2 kglemegy és kb. 64 kilósan fogom zárni a 90 napot. Ez nem a kitűzött60 kiló, de igazából nem vagyok elkeseredve, hiszen most tartok15,2 kilómínusznál és ez olyan boldogsággal tölt el és erővel, hogy tudom, ha vége ennek a programnak, nekilátok egy 70 naposnak és még 10 kilót le fogok fogyni. Ezt már elterveztem és Bencének majd küldök képet a változásról. Apró észrevételek… ha megyünk bulizni, most már nem kell órákig állnom a szekrény előtt és gondolkoznom arról, mit is vegyek fel, amiben aránylag jól nézek ki. Kevésbé kell azt nézzem, hol buggyan ki ez-az és mennyire feszül egy-egy felső a hasamon. Nem mondom, hogy elégedett vagyok magammal, mert nem vagyok az, de tudom, hogy ezzel a programmal sokkal közelebb kerültem álmaim alakjához. Ha még nem is értem el, de legalább már nem azt kell mondanom, hogy holnaptól tényleg elkezdem és le kell fogynom 26,5 kilót, hanem azt mondhatom, hogy hátra van még durván10 kilóamit le kell adnom, de mi az már a +26,5 kilós súlyfeleslegemhez képest. Ez a program adott egy kis ízelítőt arról az életformáról, hogy hogyan kéne valójában élnem. Rájöttem mennyi mindenről le kell mondjak, hogy 15 naponta az a mínusz2 kilómeglegyen és mennyi áldozatot kell megtennem ezért. De mindenképpen megéri és egy percre sem bántam meg, hogy jelentkeztem a slim3-ba, sőt szerintem kijelenthetem, hogy életem egyik legjobb döntése volt.

Végre van önbizalmam, sokkal jobban tudok öltözködni és minden annyival könnyebb lett, hogy nem is nagyon tudom megfogalmazni. Minden megváltozott körülöttem. Nyitottabb vagyok az emberekre, nem vagyok annyira szégyenlős amikor a suliba át kell öltözni a munkaruhába és sokkal jobb kedvem van, mióta ez a jelentős felesleg lement rólam.

Valamelyik nap elmentem vásárolni, mert már mindegyik nadrágom leesik rólam és buggyos mindenhol és katasztrófán áll rajtam. Aminek persze nagyon örülök. Nagyon furcsa érzés volt. Eddig amikor elmentem új nadrágot venni, mindig azért mentem, mert kihíztam a farmereimet. Persze apunak azt mondtam, hogy nincs nadrágom, mert elhasználódtak és magamat is megnyugtattam ezzel a mondattal. De visszagondolva minden vásárlás során nagyobb és nagyobb nadrágokat kellett megvennem. Most szuper érzés volt, hogy nem 42es farmerért kellett nyúlnom a polcokon és felsőből sem az XL-es darabokért, hanem simán jók voltak rám az M-es ruhák. Annyira felemelő érzés volt, hogy kb. 2 órát töltöttem az üzletben és mindenféle szoknyát, felsőt, nadrágokat felpróbáltam, mert annyira jó érzés volt belenézni a tükörbe és egy teljesen más alakot látni, aki én vagyok és tudom, hogy mennyi munka van minden egyes leadott kiló mögött. Mondhatom, hogy életemben először büszke lehetek magamra.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr793750890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása